Beleidsplan

Stichting de Initiatieven, werft geen gelden van derden, maar financiert ondersteuning aan de diverse projecten vanuit eigen vermogen, welk vermogen in eigen beheer en risicomijdend wordt belegd.
Dit vermogen wordt beheerd door het bestuur, bestaande uit Jan de Leeuw, Amnon Rafalowicz en Harry de Winter. Voor acceptatie van donatie, moeten minimaal 2 bestuursleden, hun goedkeuring aan een project verlenen.

In de komende jaren gaat de Stichting door met het verschaffen van ondersteuning aan sociale of charitatieve instellingen met een ideële en/of sociale strekking.
De nadruk ligt hierbij op mediaprojecten/films en/of documentaires, echter niet uitsluitend.

Voor aanvragen van ondersteuning, dient een schriftelijk verzoek te worden ingediend via de mail aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deze aanvragen worden beoordeeld door het bestuur. De Stichting tracht binnen 4 weken na binnenkomst aanvraag, uitsluitsel te verlenen over de honorering van de aanvraag. Tegen een negatief advies door het bestuur, is geen verweer mogelijk.

Sarphatikade 11 1017WV Amsterdam The Netherlands •  T +31 (0)20 530 71 90 • E info@stichtingdeinitiatieven.nl • RSIN 808102230